SATS har et bredt tilbud av forskjellige HOT klasser. SATS er den største HOT tilbyderen I Norden. Klassene du kan velge mellom er HOT yoga, HOT Pilates, Stretching – og på noen sentre også mer fysisk krevende klasser og treningsformer.

HOT OG SVETT MED HOT KLASSER HOS SATS.

I hot salene vil du oppleve en variasjon på hvor varmt det blir og gjerne et spenn fra over 30 – 40 grader. De aller fleste HOT salene har en høy luftfuktighet, og kan variere fra ingen til ca. 40%.

Trening eller yoga i en HOT sal er kanskje ikke noe for deg. Men om du liker våre yoga klasser og annen trening, og ønsker å utfordre deg til neste nivå, så kan HOT klasser være akkurat det du vil like. Når du gjør en HOT klasse så kan det være med på å øke forbrenningen, øke utholdenhet og forbedre fleksibilitet. Yoga, både i HOT og i de vanlige yoga salene, en god måte å redusere stress og ubalanse i kropp og sinn.

TA MED TIL KLASSEN

Ta med vann, yoga matte og matte håndkle.

SIKKERHERTS-TIPS

Drikk vann før, under og etter en Hot klasse.

Stop om du føler deg svimmel eller uvel. Forlat Hot salen og slapp av I kaldere omgivelser

Snakk med legen om det er trygt for deg å gjøre Hot klasser dersom du har helseutfordringer som eksempel hjerte- og lungesykdommer, diabetes, anorexia, har tidligere besvimt uten en klar årsak eller har intoleranse for varme.

Vi anbefaler ikke gravide å gjøre Hot klasser.

For å lese mer om våre ulike Hot klasser eller for å booke en klasse – klikk her:

Om du ikke har gruppetrening inkludert i medlemskapet kan du alltid benytte deg av en kupong i vårt SATS Rewards program. Der har du tilgang til fri test av gruppetimer. Les mer om dine fordeler og finn kuponger i SATS appen.