push up på ball

Slik styrker du kroppen før sommeren

Hvem vil ikke kjenne seg sterk og smidig under sommersolen? Uansett om det er for å føle seg bra, leke med barnebarna eller kaste kompiser i bassenget. Her kommer fem PT-tips som styrker kroppen og gjør deg klar for sommeren.
SATS
Kategori
Trening

1. Tren med en PT som gir deg et skreddersydd opplegg helt etter dine behov. Bedre blir det ikke, du kommer garantert ikke til å angre.

2. Tren Build´n Burn og ta en kjapp snarvei til sommerformen. Om du legger til Build´n Burn i ditt medlemskap, får du all treningen du behøver i én økt. Maksimal forbrenning og styrke samt tett oppfølging av profesjonell coach.

3.Online Trening sørger for at du kan trene akkurat hvor og når du ønsker selv. Vi har mange effektive treningsøkter online. Tabata Full Body? Crosstraining eller Leg day? Det er helt opp til deg, med Online Training har du ingen unnskyldninger for å hoppe over treningen.

4. Tren sammen. Er du en av dem som fortsatt tror at gruppetimer krever god koordinasjon og balanse? En gang for alle – det er feil. Å trene i gruppe styrker evnen til å prestere og sørger for at du jobber mer effektivt enn på egen hånd.

Har du testet Prformance Strength eller Hi Intensity? Her får du skikkelige styrkeutfordringer, du kommer ikke til å angre.

5. Følg et treningsprogram. Det er morsomt, raskt og effektivt. Sett favorittmusikken på fullt og kjør alene eller sammen med en venn. Det er viktig å ha et ferdig program du kan følge, spør gjerne om hjelp. Her finner du et superbra opplegg for hele kroppen.

Tren, så orker du å gjøre enda mer av det du ønsker å gjøre. I dag er en perfekt dag å starte!

Er du nysgjerrig på hvilken treningsform som passer best for deg? Vi har gjort det enkelt for deg og samlet mange av våre treningstilbud for deg som ønsker å bli sterkere.