Vi sender ut betalingspåminnelse dersom vi ikke har mottatt din betaling til forfall i slutten av måneden.
Har du nettopp betalt? Da kan du se bort i fra denne SMS 'en.
Det kan være flere årsaker til at betalingen ikke gikk gjennom:
Ved avtalegiro:
Beløpsgrensen din kan være for lav For å endre dette må du gå inn i nettbanken din og justere maksbeløpet. For hjelp med dette, ta kontakt med banken din. Betal likevel denne månedens medlemsavgift med betalingsinformasjonen i SMS 'en du mottok.
Du mangler dekning på kontoen Har du ikke dekning på kontoen din må du betale med betalingsinformasjonen i SMS 'en. Pass på at det er dekning på kontoen du har satt for trekk med AvtaleGiro til neste månedsbetaling.
AvtaleGiroen din kan være deaktivert med oss Sjekk i nettbanken din at AvtaleGiroen er aktiv. Er den ikke det, kan du opprette en ny AvtaleGiro på Mine sider. Betal denne månedens medlemsavgift med betalingsinformasjonen du fikk i SMS 'en.
Trekk på kredittkort:
Kortet har utløpt eller er byttet Betal denne månedens medlemsavgift med betalingsinformasjonen i SMS 'en. Du kan da registrere nytt kort på Mine sider du vil vi skal trekke fra.
Faktura i posten:
Har du ikke mottatt fakturaen du mottok i posten? Betal denne månedens medlemsavgift med betalingsinformasjonen i SMS 'en. Sjekk at vi har riktige personopplysninger på Mine sider. Vi anbefaler at du heller oppretter gebyrfri automatisk kortbetaling på Mine sider for at betalingene skal gå enklere.