FAQ SATS Rewards

Hvordan fungerer kupongene?

Du finner kupongene dine på profilen din i appen, og du kan benytte dem i vår SATS Shop.

Kan vennen min bruke treningskupongen uten meg der, eller må vi trene sammen?

Din venn må være med deg som SATS-medlem og registrere besøket på en selvbetjent iPad.

Kan jeg sende kupongen til en venn digitalt?

Nei, det du kan ikke.

Kan jeg bytte for eksempel Gruppetrening-kupong til Ta med en venn-kupong?

Ja, det er bare å ta kontakt med medlemsservice så hjelper de deg.

Jeg har brukt alle fordelene mine, når får jeg nye?

Vi håper du har hatt glede av kupongene dine. Du får nye etter 1 år, eller når du oppgraderer til nytt SATS Rewards-nivå.

Hvor lenge er kupongene gyldige? Må jeg bruke dem før en viss tid?

Kupongene fornyes etter 365 dager på samme nivå og erstattes med fordelene for neste nivå dersom de ikke brukes når man går videre til neste nivå.

Vil jeg kunne beholde fordelene mine når jeg går opp i nivå?

Nei, de vil bli erstattet med fordelene for neste nivå.

Kan jeg gi bort kupongene mine til noen andre, eller er de personlige?

Du kan dele tilgjengelige gruppetreningskuponger med en venn som også er SATS-medlem. Dette hjelper Medlemsservice deg med.

Kan jeg dele opp fryseperioden min som Platinamedlem?

Nei, kupongen vil merkes som brukt ved førstegangsregistrering.

Jeg kan ikke se Reward-nivået mitt i appen?

Du må laste ned siste versjon av appen vår på mobilen din. Normalt gjøres dette automatisk, men se i App Store eller Google Store. Ved å klikke på profilen din vil du se belønningsnivået og fordelene.