Julian Santibanez

Julian Santibanez

Personlig trener
SATS Åsane
Nivå 3
Vi setter av tid på forhånd og planlegger et program, periodeplan og ny rutine basert på dine mål og utgangpunkt. Deretter følger vi plan så godt vi klarer og trener basert på dette. Viktige områder jeg fokuserer på er styrketrening, kondisjonstrening, daglig aktivitet, kosthold, livsstil, søvn, stress, mestring, fremgang, resultater, realistiske mål og gjerne har det litt gøy på veien fremover.

Tilgjengelighet

Mandag
09:00 - 13:00
16:00 - 20:00
Tirsdag
09:00 - 13:00
16:00 - 20:00
Onsdag
06:00 - 13:00
Torsdag
09:00 - 13:00
16:00 - 20:00
Fredag
09:00 - 12:00
15:00 - 18:00
Lørdag
Ikke tilgjengelig
Søndag
Ikke tilgjengelig

Ekspertise

Styrke
Styrketrening er viktig for alle. Jeg er opptatt av teknikk, mestring og fremgang.
Seniortrening
Noen viktige områder: Styrketrening, hjertetrening, balanse, støttemuskler, forebygge.
Kosthold
Noen områder som er viktig: Gode rutiner, gode vaner, planlegging, livsstil.
Coaching
Alle er forskjellig og trenger forskjellig oppfølging

Bakgrunn

Vektløfting
Over 10 år med erfaring på vektløfttrening og fler tusen PTtimer
Bodybuilding
Mye fokus på bla. muskelkontakt, teknikk, hypertrofitrening
Styrkeløft
Mye fokus på bla. struktur, teknikk
Slalom
Erfaring med bla. slalom, toppturer fra fler år på friluftsskoler og fra fritid
Langrenn
Erfaringer med bla. langrenn, fjellski fra fler år på friluftsskoler og fra fritid
Annet
Bred erfaring på forskjellig idrett og friluftsliv. Bla. Ski, kajakk, klatring, basketball,friidrett

Utdannelse og kurs

Personlig trener
Høyskolen på vestlandet, Sogndal